Til udgivere

Media-Parters hjælper dit medie med at udvikle salget fra et traditionelt annoncesalg til et moderne mediesalg.

Media-Partners ambition er at drive et moderne mediesalg til vækst og udvikling, så I som medie udnytter jeres muligheder og reelle potentiale – og får et bedre samlet resultat på bundlinjen.

Magasinudvikling

Sparring:
  • Forretnings udvikling af eksisterende magasin
  • Nyt magasin – fra ide til udvikling
  • Tryk og layout
  • Client Publishing 

Analyse

 Annoncetest:
  • Test af reklamens funktion i medier, annoncer, indstik, banner.
  • Er du et medie, der gerne vil hjælpe annoncørerne til bedre annonceeffekt?
  • Er du en annoncør, der gerne vil have større effekt af annoncekronerne. 
Læserundersøgelser:
  • Læserundersøgelser er et effektivt redskab til at opnå viden om dine læsere − f.eks. generel læsertilfredshed, -præferencer og -holdninger.
  • Læserundersøgelser kan således integreres som en essentiel del af grundlaget for redaktionelle beslutninger.
Index Danmark / Gallup:

Index Danmark er undersøgelsen, der løbende måler danskernes brug af medier, forbrugsvaner, interesser, aktiviteter, meninger m.m.

I mediedelen måles læsertal for dagblade, ugeblade, magasiner, fagblade og distriktsblade. Selve undersøgelsen gennemføres af TNS Gallup og udarbejdes på basis af 24.000 interviews årligt blandt danskere på 13 år eller ældre.For at kunne blive målt i Index Danmark kræves et årligt oplag på min. 120.000 eksemplarer, hvilket betyder, at kun en del af DG Medias medier er store nok til at blive målt i undersøgelsen.

Kontakt

Hanne kjærgaard Rasmussen

Partner

+45 29 67 14 36
hanne@media-partners.dk